ASTRA G 1.2 16V, silnik Z12XE 75 KM,
rocznik 2003; nr. rejestracyjny CT-36099, zakup 09.04.2004 rok |
l.p. |
data tankowania |
stacja paliw - nr dystrybutora |
system tankowania |
licznik |
przebieg |
wlane |
zużycie L/100 km |
prędkość podróżna |
uwagi o warunkach pomiarów |
km |
km |
paliwo |
miasto |
trasa |
trasa, pogoda, ilość osób (kierowca = 120 kg) i inne |
1 |
2003,04,24 |
prywatna TANK |
po korek |
325 |
305 |
26,25 |
8,61 |
--- |
miasto |
|
2 |
2003,04,25 |
prywatna TANK |
po korek |
750 |
425 |
27,50 |
--- |
6,47 |
100±5 km/h |
Toruń-Gdańsk-Toruń, słonecznie |
3 |
2003,04,28 |
BP-9 (d.Raczkier) |
po korek |
1081 |
331 |
27,18 |
8,21 |
--- |
miasto |
|
4 |
2003,07,12 |
prywatna TANK |
po korek |
1427 |
346 |
32,15 |
9,29 |
--- |
miasto |
|
5 |
2003,08,02 |
prywatna TANK |
po korek |
1676 |
249 |
21,30 |
8,55 |
F1/2=340 |
miasto |
|
6 |
2003,08,14 |
prywatna TANK |
po korek |
1982 |
306 |
27,05 |
8,84 |
--- |
miasto |
|
7 |
2003,08,21 |
Carrefure-8 |
po korek |
2128 |
146 |
12,71 |
8,71 |
--- |
miasto |
|
8 |
2003,08,24 |
Carrefure-8 |
po korek |
2403 |
275 |
19,05 |
--- |
6,93 |
100±5 km/h |
Toruń-Sztum-Toruń, 2 osoby |
9 |
2003,09,06 |
Carrefure-8 |
po korek |
2723 |
320 |
25,56 |
7,99 |
--- |
miasto |
|
10 |
2003,09,19 |
Carrefure-8 |
po korek |
3021 |
298 |
26,37 |
8,85 |
--- |
miasto |
|
11 |
2003,10,03 |
Carrefure-8 |
po korek |
3342 |
321 |
26,23 |
8,17 |
--- |
miasto |
|
12 |
2003,10,10 |
Carrefure-8 |
po korek |
3782 |
440 |
30,29 |
--- |
6,88 |
100±5 km/h |
Toruń-Gdańsk-Toruń (krajowa nr 1), słonecznie |
13 |
2003,10,19 |
Carrefure-8 |
po korek |
3895 |
113 |
11,03 |
9,76 |
--- |
miasto |
|
14 |
2003,10,19 |
Carrefure-8 |
po korek |
3996 |
101 |
6,31 |
--- |
6,25 |
100±3 km/h |
Toruń-Lipno-Toruń (krajowa nr 10), słonecznie, temp.
8,5-9,5°C |
15 |
2003,10,24 |
Carrefure-8 |
po korek |
4111 |
115 |
12,20 |
10,61 |
--- |
miasto |
servis OPEL-pomiary drog.i na stanowisku,nowe
oprogramowanie |
16 |
2003,10,26 |
Carrefure-8 |
po korek |
4452 |
341 |
24,95 |
--- |
7,32 |
120±5 km/h |
Toruń-Łódź-Toruń (krajowa nr 1), 2 osoby,słonecznie,
temp.2,5C |
17 |
2003,11,20 |
Carrefure-8 |
po korek |
4852 |
400 |
31,65 |
7,91 |
--- |
miasto |
|
18 |
2003,12,20 |
Carrefure-8 |
po korek |
5153 |
301 |
25,40 |
8,44 |
F1/4=240 |
miasto |
|
19 |
2004,01,23 |
Carrefure-8 |
po korek |
5417 |
264 |
24,25 |
9,19 |
--- |
miasto |
|
20 |
2004,02,18 |
Carrefure-8 |
po korek |
5793 |
376 |
31,35 |
8,34 |
--- |
miasto |
|
21 |
2004,03,13 |
Carrefure-8 |
po korek |
6008 |
215 |
18,29 |
8,51 |
--- |
miasto |
|
22 |
2004,03,13 |
Carrefure-8 |
po korek |
6136 |
128 |
7,34 |
--- |
5,73 |
90±3km/h |
Toruń-Bydgoszcz-Toruń, zimno, deszcz, temp. 4,5°C |
23 |
2004,03,18 |
Carrefure-8 |
po korek |
6174 |
38 |
2,39 |
--- |
6,29 |
100±3 km/h |
|
24 |
2004,03,18 |
Carrefure-8 |
po korek |
6276 |
101,4 |
5,61 |
--- |
5,53 |
90±3km/h |
Toruń-Żuchowo-Toruń (krajowa nr 10), słońce, temp. 13,5°C |
25 |
2004,03,20 |
BP-9 (d.Raczkier) |
po korek |
6345 |
69,3 |
4,67 |
6,74 |
--- |
miasto |
|
26 |
2004,03,20 |
BP-9 (d.Raczkier) |
po korek |
6445 |
100,0 |
4,59 |
--- |
4,59 |
90±3km/h |
Toruń-Włocławek-Toruń (kraj.nr 1), ulewa 1/2 drogi,
temp.13°C |
27 |
2004,03,27 |
BP-9 (d.Raczkier) |
po korek |
6522 |
76,6 |
6,16 |
8,04 |
--- |
miasto |
|
28 |
2004,03,27 |
BP-9 (d.Raczkier) |
po korek |
6622 |
100,9 |
5,39 |
--- |
5,34 |
90±3km/h |
Toruń-Włocławek-Toruń (krajowa nr 1), temp. 4,0-7,5°C |
29 |
2004,04,03 |
Statoil-4 |
po korek |
6718 |
95,8 |
7,96 |
8,31 |
--- |
miasto |
|
30 |
2004,04,03 |
Statoil-4 |
po korek |
6822 |
103,6 |
5,60 |
--- |
5,41 |
90±3km/h |
Toruń-Włocławek-Toruń (krajowa nr 1), temp. 13°C |
31 |
2004,04,06 |
|
6868 |
|
|
montaż
MAKSOR Sport + (czerwony) |
32 |
2004,04,16 |
Statoil-4 |
po korek |
7030 |
208,2 |
16,83 |
8,08 |
F-0=140km |
miasto |
(F= tankowanie full - po korek) |
33 |
2004,04,16 |
Statoil-4 |
po korek |
7432 |
401,5 |
23,17 |
F-0=190km |
5,77 |
90±5km/h |
Toruń-Gdańsk-Toruń (krajowa nr 1),ciepło |
34 |
2004,04,20 |
BP-9 (d.Raczkier) |
1 odbicie |
7614 |
182,4 |
5,01 |
zmiana metody tankowania = do pierwszego
odbicia |
35 |
2004,04,24 |
BP-9 (d.Raczkier) |
1 odbicie |
7708 |
93,8 |
7,07 |
7,54 |
--- |
miasto |
|
36 |
2004,04,24 |
BP-9 (d.Raczkier) |
1 odbicie |
7808 |
100,0 |
5,12 |
--- |
5,12 |
90±3km/h |
Toruń-Włocławek-Toruń (krajowa nr 1), temp. 10-12°C |
37 |
2004,04,24 |
|
7840 |
|
|
demontaż MAKSOR Sport
+ |
|
38 |
2004,04,29 |
|
7878 |
|
|
montaż
MULTIMAG AE+FE |
|
39 |
2004,04,29 |
BP-9 (d.Raczkier) |
1 odbicie |
7903 |
94,7 |
8,70 |
9,19 |
--- |
miasto |
w tym próby i testy, pomiary spalin 1,5 godz. |
40 |
2004,04,29 |
BP-9 (d.Raczkier) |
1 odbicie |
8003 |
100,0 |
4,99 |
--- |
4,99 |
90±3km/h |
Toruń-Włocławek-Toruń (krajowa nr 1), temp. 14°C |
41 |
2004,05,08 |
BP-9 (d.Raczkier) |
1 odbicie |
8181 |
178,0 |
12,09 |
6,79 |
1/4=160km |
miasto |
|
42 |
2004,05,08 |
BP-9 (d.Raczkier) |
2 odbicie |
8243 |
62,0 |
3,16 |
--- |
5,09 |
90±3km/h |
Toruń-Nieszawa-Toruń (krajowa nr 1), temp 15°C |
43 |
2004,05,08 |
BP-9 (d.Raczkier) |
2 odbicie |
8291 |
48,0 |
3,55 |
7,39 |
--- |
miasto |
|
44 |
2004,05,16 |
BP-9 (d.Raczkier) |
1 odbicie |
8478 |
186,9 |
13,65 |
7,30 |
1/4=155km |
miasto |
|
45 |
2004,05,16 |
BP-9 (d.Raczkier) |
1 odbicie |
8782 |
303,9 |
15,91 |
1/4=220 |
5,24 |
90±3km/h |
Toruń-Łódź-Toruń (krajowa nr 1), temp. 17°C |
46 |
2004,05,22 |
BP-9 (d.Raczkier) |
1 odbicie |
8978 |
196,3 |
15,42 |
7,86 |
--- |
miasto |
|
47 |
2004,05,22 |
BP-9 (d.Raczkier) |
1 odbicie |
9078 |
100,0 |
4,95 |
--- |
4,95 |
90±3km/h |
Toruń-Włocławek-Toruń (krajowa nr 1), deszcz, temp.8,5°C |
48 |
2004,05,22 |
BP-9 (d.Raczkier) |
1 odbicie |
9178 |
100,0 |
4,85 |
--- |
4,85 |
100±3 km/h |
Toruń-Włocławek-Toruń (krajowa nr 1), deszcz, temp.12,5°C |
49 |
2004,05,29 |
BP-9 (d.Raczkier) |
1 odbicie |
9307 |
128,6 |
8,98 |
6,98 |
--- |
miasto |
|
50 |
2004,05,29 |
BP-9 (d.Raczkier) |
1 odbicie |
9407 |
100,0 |
4,97 |
--- |
4,97 |
90±3km/h |
Toruń-Włocławek-Toruń (krajowa nr 1), temp. 18,5°C |
51 |
2004,05,29 |
BP-9 (d.Raczkier) |
1 odbicie |
9507 |
100,0 |
6,66 |
--- |
6,66 |
120±3 km/h |
Toruń-Włocławek-Toruń (krajowa nr 1), temp. 20,5°C |
52 |
2004,06,05 |
BP-9 (d.Raczkier) |
1 odbicie |
9734 |
226,9 |
17,06 |
7,52 |
--- |
miasto |
|
53 |
2004,06,05 |
BP-9 (d.Raczkier) |
1 odbicie |
9834 |
100,0 |
5,30 |
--- |
5,30 |
90±3km/h |
Toruń-Włocławek-Toruń (krajowa nr 1), deszcz, temp.14°C |
54 |
2004,06,05 |
BP-9 (d.Raczkier) |
1 odbicie |
9934 |
100,0 |
5,60 |
--- |
5,60 |
100±3 km/h |
Toruń-Włocławek-Toruń (krajowa nr 1), deszcz, temp.14°C |
55 |
2004,06,13 |
BP-9 (d.Raczkier) |
1 odbicie |
10116 |
182,5 |
12,62 |
6,92 |
--- |
miasto |
|
56 |
2004,06,13 |
BP-9 (d.Raczkier) |
1 odbicie |
10216 |
100,0 |
4,89 |
--- |
4,89 |
90±3km/h |
Toruń-Włocławek-Toruń (krajowa nr 1), mżawka, temp.17°C |
57 |
2004,06,13 |
BP-9 (d.Raczkier) |
1 odbicie |
10316 |
100,0 |
5,59 |
--- |
5,59 |
100±3 km/h |
Toruń-Włocławek-Toruń (krajowa nr 1), deszcz, temp.15,5°C |
58 |
2004,07,03 |
BP-9 (d.Raczkier) |
1 odbicie |
10729 |
412,9 |
29,92 |
7,25 |
|
miasto |
|
59 |
2004,07,03 |
BP-9 (d.Raczkier) |
1 odbicie |
11058 |
328,4 |
17,78 |
--- |
5,41 |
100±3 km/h |
Toruń-Malbork-Toruń (krajowa nr1+), 2 osoby,temp.17,5°C |
60 |
2004,07,11 |
BP-9 (d.Raczkier) |
1 odbicie |
11170 |
112,3 |
8,83 |
7,86 |
--- |
miasto |
deszcze i silne wiatry, krótkie przejazdy |
61 |
2004,07,11 |
BP-9 (d.Raczkier) |
1 odbicie |
11376 |
205,8 |
9,60 |
--- |
4,66 |
90±3km/h |
Toruń-Krośniewice-Toruń, wiatr boczny, temp. 19,5° |
62 |
2004,07,29 |
Serwis OPEL-Lubicz k/Torunia |
11747 |
--- |
--- |
--- |
--- |
--- |
wymiana oleju w silniku z 5W50 na 0W40 |
63 |
2004,08,08 |
BP-9 (d.Raczkier) |
1 odbicie |
11808 |
431,7 |
34,09 |
7,89 |
3/4=440km |
miasto |
|
64 |
2004,08,08 |
BP-9 (d.Raczkier) |
1 odbicie |
11908 |
100 |
4,72 |
--- |
4,72 |
90±3km/h |
Toruń-Włocławek-Toruń (krajowa nr 1),temp.25-27,5°C |
65 |
|
|
|
|
48,2-43,5 |
4,7 |
|
|
|
pomiar ilości zużytego paliwa czytnikiem ST-6000 (GP-100) |
66 |
2004,08,08 |
BP-9 (d.Raczkier) |
1 odbicie |
12008 |
100 |
5,08 |
--- |
5,08 |
100±3 km/h |
Toruń-Włocławek-Toruń (krajowa nr 1),temp.26-28,5°C |
67 |
|
|
|
|
48,2-43,1 |
5,1 |
|
|
|
pomiar ilości zużytego paliwa czytnikiem ST-6000 (GP-100) |
68 |
podsumowanie
I okresu testowego (adaptacyjnego) - około 70 godzin |
69 |
przy prędkości 90 km/h |
kilometry |
paliwo |
L/100km |
oszczędność |
|
70 |
bez magnetyzerów |
533,9 |
28,53 |
5,34 |
|
|
71 |
z magnetyzerem MAKSOR Sport+ |
501,5 |
28,29 |
5,64 |
+ 5,62% |
|
72 |
z magnetyzerami MULTIMAG AE+FE |
1171,7 |
58,49 |
4,99 |
- 6,55% |
|
73 |
przy prędkości 100 km/h |
kilometry |
paliwo |
L/100km |
oszczędność |
|
74 |
bez magnetyzerów |
1279 |
85,54 |
6,69 |
|
|
75 |
z magnetyzerem MAKSOR Sport+ |
nie
prowadzono takich testów-pominięto |
|
76 |
z magnetyzerami MULTIMAG AE+FE |
728,4 |
38,9 |
5,34 |
-20,18% |
|
77 |
poza miastem przy 90, 100, 120 km/h |
kilometry |
paliwo |
L/100km |
oszczędność |
|
78 |
bez magnetyzerów |
2153,9 |
139,02 |
6,45 |
|
|
79 |
z magnetyzerem MAKSOR Sport+ |
501,5 |
28,29 |
5,64 |
-12,56% |
|
80 |
z magnetyzerami MULTIMAG AE+FE |
2000,1 |
104,05 |
5,20 |
-19,38% |
|
81 |
zmiana stacji paliw z BP (d.Raczkier) na
STATOIL w Toruniu przy ul. Szosa Lubicka |
81 |
2004,09,11 |
Statoil-4 |
1 odbicie |
12304 |
296,3 |
25,64 |
8,65 |
1/2=280km |
miasto |
|
82 |
2004,10,04 |
Statoil-4 |
1 odbicie |
12624 |
320,4 |
24,57 |
7,67 |
1/2=315km |
miasto |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|