Diesel nie musi dymić ! Multimag chroni silnik, środowisko i kieszeń kierowcy.
Diesel nie musi dymić !
Multimag chroni silnik, środowisko i kieszeń kierowcy
Nawet najnowsze samochody z silnikami Diesla, potrzebują aktywatora Multimag, aby poprawić spalanie paliwa w komorze silnika i zredukować zadymienie spalin, nawet o 80 procent.
Potwierdzają to liczne badania naukowe i eksploatacyjne, wykonywane w okresie 25 lat w różnych krajach, głównie w Polsce i w Niemczech.
W Ośrodku Badawczym TUV w Niemczech oraz w licznych autoryzowanych stacjach diagnostycznych, takich marek, jak: Mercedes, BMW, Audi i VW , stwierdzono na podstawie analizy spalin, że Multimag jest wynalazkiem znacznie skuteczniejszym od tradycyjnych magnetyzerów.
Bogatą dokumentację z badań na terenie Niemiec ( kilka segregatorów), prezentował szef firmy EJP w Hamburgu, Edmund Jesse, podczas Międzynarodowych Targów Motoryzacyjnych w Poznaniu.
Wyniki tych badań oraz licznych badań wykonanych w Polsce, były przedstawiane także podczas Światowej Wystawy Wynalazków i Innowacji „ EUREKA” w Brukseli, gdzie Multimagi wyróżniono nominacją do Oskara Wynalazków Świata, złotym medalem z wyróżnieniem i nagrodą specjalną.
Amerykanie jako pierwsi przyznali Patent nr 6,143,045 nie tylko na aktywatory, lecz także na nową w skali światowej technologię magnetycznej aktywacji mediów stałych, ciekłych i gazowych.
Stosowanie Multimagów, zdaniem specjalistów, jest bardzo korzystne dla silników spalinowych, katalizatorów, filtrów cząstek stałych, zaworów i innych elementów układu paliwowego.
Nikt nie zdołał wygrać konkursu ogłoszonego przez Ekocentrum p.t. „Kto udowodni, że istnieje auto, w którym Multimag nie działa, otrzyma 100 tysięcy złotych nagrody”. Dzięki konkursowi, Multimagi zyskały uznanie wielu naukowców, rzeczoznawców i diagnostów.
Dlaczego fabryki aut nie montują Multimagów, skoro chwalą je Politechniki, ośrodki badawcze, eksperci i diagności ?
Trafną odpowiedź dał profesor Henryk Sońta z Politechniki Świętokrzyskiej, podczas krajowej konferencji Naukowo- Technicznej „ Pojazd a Środowisko”, zorganizowanej w miejscowości Jedlnia Letnisko, w czerwcu 1997 roku :
„ Producenci katalizatorów zdają sobie sprawę z konkurencyjności dobrego magnetyzera, i są świadkami zagrożenia, jakie on niesie ich produktowi”.
Tu jest właśnie pies pogrzebany. Ponad 70 % światowego wydobycia platyny zużywa się do produkcji katalizatorów. To jest miliardowy biznes. Kto się zgodzi na znaczne obniżenie swoich zysków, poprzez wprowadzenie na szeroką skalę wynalazku Multimag ?
Czy opinie – prezydenta koncernu Peugeot- Citroen, Jacques Calveta oraz Hansa A. Niepera z Hanoweru, że „ aktualnie najważniejszym zadaniem producentów samochodów jest optymalizacja spalania paliwa wewnątrz silnika, którą można uzyskać poprzez aktywację magnetyczną „ – wpłyną na świadomość decydentów z branży motoryzacyjnej ?
Kierowcy stosujący Multimagi w swoich autach, mogą spokojnie oczekiwać, że wyniki badań, spełnią nowe, rygorystyczne normy emisji spalin.
Więcej na facebook.com/multimagpolska/